Bangkok arival - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Nelleke - WaarBenJij.nu Bangkok arival - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jan en Nelleke - WaarBenJij.nu

Bangkok arival

Blijf op de hoogte en volg Jan en Nelleke

05 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

Woensdag 5 febr. 2014 Rainbowguesthouse
Even een kort berichtje voor iedereen. We zijn er en ..... Met bagage!! Een voorspoedige reis gehad. Taxi gevonden, naar hostel gebracht, waar we de meest luxueuze kamer hebben. Met airco en... eigen badkamer ..... Wel 1 vierkante meter. Douchen boven het toilet en met je kont is de wastafel. Het kan gewoon allemaal net. Meer heb je niet nodig toch?
We zijn nu lekker gedoucht en klaar om te gaan eten. We slapen boven een India's restaurant en daar gaan we eerst maar eens lekker eten. Het is nu 21.00 uur plaatselijke tijd en 29 *C.

• 05 Februari 2014 - 15:28

Anouk, Ben En Joey:

Gelukkig dat jullie een goede reis hebben gehad.. papa voelt zich ook goed?
    Pfff wat warm zeg.. dan is een kamer met airco en eigen badkamer wel super chill!!
    Hebben je erg last van een jetlag? Geniet ervan
    kusjes ons

• 05 Februari 2014 - 15:54

Nienke, Sherayno En Deriley:

Gelukkig een goede reis en goed aangekomen met de weinige bagage! Nu kan jullie grote avontuur echt beginnen! Geniet ervan! Hoop idd dat pappa zich al beter voelt. Voorzichtig en genietse! Dikke kus en knuffel van ons! <3

• 05 Februari 2014 - 16:02

Ferdi, Leila & Hugo:

Wat fijn dat de reis goed is gegaan! En heeeeerlijk 29 graden! Geniet ervan!
    Dikke kus!

• 05 Februari 2014 - 16:10

Gerda Bevaart:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe, en zullen jullie verslagen met belangstelling lezen.
    Nog bedankt dat je mijn email hebt toegevoegd Nelleke.

• 05 Februari 2014 - 17:47

Ineke:

Lijkt me heerlijk 29 graden!
    Fijn dat de reis voorspoedig is verlopen. Nu kan het avontuur beginnen!
    Vanavond heerlijk op een terrasje zitten en alleen maar heerlijk relaxen en genieten en waarnemen! En daarna donder je om van de slaap denk ik.

• 06 Februari 2014 - 00:58

Marije & Ayala:

Fijn dat de reis goed is gegaan!! Hoe voelt pap zich? Hoop dat je snel helemaal fit bent.
    Ben benieuwd hoe het daar is. Snel foto's plaatsen hoor (als je de tijd hebben)
    Kuss Kuss

• 06 Februari 2014 - 09:17

Janny Fioole Van Sri Lanka Support:

Hoi Nelleke en Jan,
    Zo, de kop is er af, nu uit op ontdekking. Wat een goed gevoel om onderweg te zijn, jullie
    veel avonturen en reisplezier gewenst. alle goeds en groet, Janny

Jan en Nelleke

Nadat we dit jaar in Nepal waren geweest kregen we het reis virus te pakken. Nu kunnen we nog dachten we. Maar gaan we het ook echt doen?! Ja dus. We gaan een half jaar door Azië trekken, te beginnen in Thailand. We gaan Laos in via de Mekong rivier en trekken door Cambodja weer richting Bangkok. Dan vliegen we naar Calcutta (Noord India) en kijken daar rond in Sikkim. Vervolgens vliegen we naar Sri Lanka waar we Jannie Fioole een bezoek brengen. We laten ons rondleiden langs de projecten van de Stichting Sri Lanka support en bezoeken dan meteen ons sponsorkind Diviyangi. Ten slotte gaan we nog naar Zuid India om vanaf Mumbai weer naar huis te keren.

Actief sinds 24 Dec. 2013